Alla inlägg den 2 mars 2019

Av C. B - 2 mars 2019 23:59

Tiden går, veckorna springer och helgerna passerar obemärkt förbi.
Som typ alla andra så sitter jag och håller mig uppdaterad via bl a FB... ser hur folk gör än det ena än det andra med "mina underbara vänner " " bästa vännen" osv osv...

Jag vill också göra saker vill ha någon att göra ngt med, ha någon som frågar mig om jag vill hänga med...
Men icke, jag har bara bekantskaper, ingen nära vän, ingen som ser mig som ett potentiellt trevligt sällskap att göra något med.
Jag är inte kul nog, fin nog att visas ute med. Inte tränad nog för att ha som träningskompis, ta ett glas vin med, gå på konsert med eller ngt föredrag.

Jag passar inte in någonstans eller med någon.
Jag sitter här hemma ensam helg efter helg. F jobbar som alltid på helgerna så om det inte är ngn hockey match så man kommer ut några timmar så sitter jag bara i hemma och väntar på att helgen ska ta slut... än en gång.


Ovido - Quiz & Flashcards