Alla inlägg under oktober 2019

Av C. B - 24 oktober 2019 17:10

 

Blir så ledsen.... jag vet att det är så men det gör det inte lättare.
Man får kastat i ansiktet att "du är tjock" gå ner i vikt så blir det bättre.
Jovisst.. jaaaa, jag är fet, ser ut som en osymmetrisk flodhäst!!

Jag vill göra nått åt det, jag vill må bra, jag vill vara social, ha vänner, mingla och kunna göra nått nångång.

Men jag vet inte hur jag ska komma igång.... jag kan inte ta mig dit. Jag har inga sociala skills så kan inte umgås med folk och därför inte heller skaffa en träningskompis el dyl. Jag har inte råd med PT eller sånt heller.
Jag går upp upp upp... jag är sååå jävla värdelös ???

Just nu känns allt bara helt jävla svart och med det låga humöret och dåliga vädret osv så är värken än jävligare än förut... och vad gör jag när jag är ensam och mår dåligt? ÄTER tröstäter fast jag inte ens är sugen bara äter för att ha nått att göra. Skitkasst, och det får man veta. Bara dåliga människor gör så...

I slutändan så, ingen vet, ingen förstår och ingen bryr sig heller.

Jag vill inge mer nu vad är vitsen ?

Ovido - Quiz & Flashcards